Týdenní plán 13. - 17. 10
Týdenní plán 13. - 17. 10.
Dobrý den, milé děti, rodiče,
máme za sebou delší odpočinek. Určitě každý z Vás má spoustu novinek a vyprávění, které si zítra hned ráno sdělíme. :)
Ve středu máme významný den, prosím, abyste měly každý svůj šátek. :)
V čj zopakujeme slova se slabikami dě, tě, ně, bě, pě, vě, mě, zaměříme se na slova nadřazená, podřazená, souřadná, antonyma, synonyma. Slova citově zabarvená a mnohoznačná.
V matematice budeme pokračovat písemným sčítáním, zkusíme i opačnou operaci - odčítání. Zkusíme slovní úlohy a prostředí matematiky Hejného.
V anglickém jazyce se posuneme v Unit 2, barvy a čísla do 10 zvládáte, nyní se zaměříme na čísla do 20 + nová slovíčka.
Těším se na Vás,
paní učitelka Míša Kuliková
Pondělí 13. 10.
1.VH - TH - seznámení s týdenním plánem, zaměření na to, co bychom mohli změnit, zlepšit, v čem se posunout dál
2.VH - TV - prosím, aby děti měly věci ven i dovnitř (dle počasí)
3.VH - ČJL - bě, pě, vě, dě, tě, ně - pracovní list, práce ve skupinách, běhací diktát
4.VH - ČJL - Čtění s porozuměním, práce s textem
5.VH - VV
Úterý 14. 10.
1.VH - ČJL - slova nadřazená, podřazená, souřadná
2.VH - ČS
3.VH - ČJL - sloh - vypravování (prosím, aby každý měl svou knihu)
4.VH - M - písemné sčítání x odčítání
5.VH - AJ - Unit 2 - spelování, nová slovíčka, čísla 11 - 20
Středa 15. 10. Mezinárodní den bílé hole
"Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, je očím neviditelné." Antoine de Saint-Exupéry, Malý princ
1.VH - ČJL - prosím, aby děti měly s sebou šátek
2.VH - HV
3.VH - ČSP
4.VH - ČS
5.VH - M - počítání jako nevidomí, malá zkouška toho, jak nevidomí mohou počítat, použití více smyslů
Čtvrtek 16. 10.
1.VH - ČJL - slovní druhy - pokračujeme v podstatných jménech a slovesech /synonyma, antonyma
2.VH - ČJL - psaní - přepis
4.VH - M - geometrie
5.VH - AJ - spelování, čísla 11 - 20, nová slovíčka
Pátek 17. 10.
1.VH - ČJL - Slova mnohoznačná, lichotivá x hanlivá
2.VH - M - písemné sčítání, odčítání, prostředí matematiky prof. Hejného
3.VH - ČS
4.VH - AJ - Unit 2 - hry ve skupinách, zaměření na opakování a fixování nových slov
5.VH - M - matematické oříšky, práce ve skupinách